آیا سند باکس واقعا وجود خارجی دارد؟
البته ادله ثابت وجود مدرک جعبه چیست؟ و در شرایطیکه وجود دارااست، آیا خواهیم توانست از گواهی جعبه شدن سایت خویش پرهیز کنیم. آموزش سئو در مشهد چه گونه ما برای جواب بدین سؤالات، به سراغ لحاظ چندین سئوکار کارشناس و ماهر رفته ایم که جواب آنها را پیرو این راهنما می بینیم. رایاپارس ولی پیش از آن میتوانید. ahrefs اینجا با این متخصصین seo بیشتر آشنا گردید.
– Bill Sebald : مالک مهم نمایندگی بازاریابی دیجیتالی گیرین لین
-Edward Sturm : مدیریت بازاریابی World of Ether که کارشناس دیرین سئوی iProspect
– Eric Sachs : دارای تخصص و مشاور بهینه سازی و رئیس دلیل Sachs Marketing Group
-Andy Crestodina : بنیانگذار Orbit Media ( این شخص به قدری عشق بدین سوژه داشت که بر روی حدود 1000 پروژ هی وبسایتی در بیشتر از 18 سال فعالیت کرد و آنها را به اشتراک گذاشت .
مختصری از تاریخچه ی سندباکس گوگل
برای فهم عالی اینکه مدرک جعبه چیست و چهگونه وجودآن ثابت شد، بد وجود ندارد نگاهی به تاریخچه مدرک جعبه بیندازیم.
نخسین بار سال ۲۰۰۵ بود که متخصصین seo بدین سود رسیدند که وبسایت های مبتدی، در ماه های اول بوسیله گوگل سکو بندی نمیشوند. این در حالی بود کهاین اشخاص عملکرد های استاندارد و قدرتمندی برای seo کردن این وب سایت ها داشتند. از به عبارتی مجال بود که وجود یک فضای آزمایشی به اسم گواهی جعبه بر دنیای seo پرنور شد.
نقطه استارت ثابت مدرک جعبه هنگامی بود که Rand Fishkin در سال 2005 گفت که وب سایت “SEOmoz” در آستانه فعالیت خویش دارنده بک لینک و پیوند های ظریف و کار کشته بوده میباشد؛ ولی علیرغم این حدود ۹ ماه اول را در گواهی جعبه سپری نموده است. Fishkin میگوید که SEOmoz بالاخره پس از ۹ ماه از مدرک جعبه بیرون شد. عاقبت پس از این که گوگل به چگونگی این وب سایت پی پیروزی، آن را جایگاه بندی کرد و زحمات سئوکاران این وبسایت با اخذ ۱۲۰۰۰ بک لینک و پیوند طبیعی جواب داده شد.
بعداز این وب سایت نیز خویش Fishkin وجود مدرک جعبه را دربارهی تارنما های دیگری مثل Grader.com آیتم نظارت قرار بخشید. وی سکو این تارنما را در موتورهای گوگل، یاهو و MSN/Live پژوهش کرد و متوجه شد که درجه این تارنما در گوگل به مراتب زیر خیس از جایگاه آن در دو موتور جست و جوی بار دیگر میباشد. همین قضیه منجر شد که “فیشکین” مهر تأیید پایانی خویش را بر وجود گواهی جعبه بزند.
چرا گوگل وب سایت های مبتدی و تازه کار را به یوزرها معرفی نمیکند؟
حق تقدم گوگل جلب رضایت یوزرها اینترنت میباشد. گوگل مجموع تلاشش را می نماید که تارنما های با کیفیت و موءثر را به یوزرها نماد دهد و در مقابل، وب سایت های بی چگونگی و غیر دارای اعتبار را از لیست خویش بیرون نماید. طبیعی میباشد که یک تارنما نو که هنوز اعتبار خویش را به گوگل اثبات نکرده، جایی در این شرکت از وب سایت های دارای اعتبار نخواهد داشت.
نگرانی ها ما در ارتباط گواهی جعبه
در پاسخ به پرسش “مدرک جعبه چیست ؟” حتی فرضیه ای وجود دارااست که اعتقاد دارد گوگل برای آحاد عده ای که پول و هزینه صرف PPC میکنند جریمه و مجازات در حیث میگیرد . در سال 2014 موج بخش اعظمی از صاحبان تارنما و بهینه سازی کاران نگرانی خویش را درخصوص نماید شدن فرصت سکو بندی تارنما های تازه پایشان، نسبت به پیشین اظهار کردند و درخصوص آن در black hat forums مشاجره کردند و ادله این حادثه را تعریفوتمجید یک فیلترآنتی اسپمی تازه به وسیله گوگل پنداشتند .
برچسب: آموزش سئو در مشهد،