مقالات آموزش سئو در مشهد مقالات آموزش سئو در مشهد .

مقالات آموزش سئو در مشهد

مقایسه دو کسب و کار مشابه در بیزنس، اما متفاوت در گستردگی

سوای اینکه کسب و کار شما خرد باشد یا این که گرانقدر، از نگاه موتورهای جست و جو، تارنما شما با چند الگوریتم ها و فاکتورهای یکسان و اثبات معقول میگردد. آموزش سئو در مشهد پس میتوانیم یک فیض اساسی بگیریم: “در دنیای رقابتی seo، تارنما های بسیار گران قدر و بسیار خرد باهم رقابت می نمایند و دقیقاً کنار هم می‌باشند”. نمونه تحت قادر است این زمینه را برای شما پر‌نور خیس نماید: بیزینس A فرض نمایید شخصی در خانه خویش تجارت کوچکی راه‌اندازی نموده است. برای مثالً این شخص در خانه خویش کاپ کیک می پزد. رایاپارس آن ها را برای مشتریان خویش ارسال می نماید. حال برای کسب و کار خویش سایتی فعال‌سازی کرده و آحاد فاکتورهای بهینه سازی را درین وبسایت رعایت نموده است. ahrefs همینطور به طور مداوم به به روز محتوای خویش و دیگر دست اندرکاران تاثیرگذار در بهینه سازی میپردازد.

کسب و کار B
در مقابل، فرض فرمائید یک قنادی مشهور در محل معاش شما وجود داراست که آحاد اشخاص آن محل، آن را می‌شناسند. تمامی مشتریان هم از مزه شیرینی های این قنادی راضی میباشند. البته این تجارت سال ها گذشته سایتی برای شیرینی فروشی خویش پیاده سازی کرده و در قضیه سئوی این وبسایت هیچگونه اقدامی اعمال نداده میباشد. درواقع وی هیچ تلاشی برای تقویت حضور آنلاین خویش در فضای دیجیتال نکرده میباشد.

سناریوی ذهنی راجع‌به نیاز مخاطب
درحال حاضر فکر کنید که شخصی ضیافت کوچکی در خانه خویش برای دوستانش تدارک چشم و برای پذیرایی از آن ها نیاز دارااست که یک سری کاپ کیک خریداری نماید. ولی این شخص هیچ ایده ای ندارد که‌این کاپ کیک ها را از تهیه و تنظیم نماید که چگونگی و مزه خیر و خوبی داشته باشند. خب اولی کاری که به ذهن این شخص میرسد چیست؟ آری؛ این که در گوگل سرچ نماید.

جواب گوگل به نیاز مخاطب در سناریوی فوق
چیزی که در فیض جست و جویبار این شخص نشان داده میشود، این میباشد که کاپ کیک فروشی A در سفارش نخستین گوگل قرار میگیرد و شیرینی فروشی B در توصیه دهم! واضح میباشد که شخص گرایش بیشتری به بازدید از او‌لین توصیه گوگل داراست تا د‌همین توصیه. در سود وارد این وبسایت میگردد و در صورتی از باقی قسمت های وب سایت رضایت داشته باشد (از بها ها گرفته تا رابط کاربری و …)، از همین وبسایت خرید می نماید و ابداً حتی به سراغ آیتم دوم نمی رود؛ چه رسد به آیتم دهم!

پس بیزنس خویش را مکان قنادی B بگذارید و به‌این تصور کنید که در‌حالتی که در برگه اولیه گوگل و به خصوص در جایگاه های فراتر گوگل نباشید، چه شانس هایی را برای جذب مخاطبان از دست خواهید بخشید؟


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۰:۱۶ توسط:شهریار شاهان موضوع: نظرات (0)