مقالات آموزش سئو در مشهد مقالات آموزش سئو در مشهد .

مقالات آموزش سئو در مشهد

قواعد استفاده از تگ های کنونیکال

در‌حالتی که مایلید بدانید که اصول و قواعد تایپ کردن تگ کنونیکال چیست، یکسری آیتم تحت را دنبال فرمایید. تگ کنونیکال میتواند «خویش ارجاع» باشد. آموزش سئو در مشهد فرض فرمائید URLهای X وY و Z دارنده مطالب و محتوای یکسان می‌باشند. درحال حاضر ما می‌خواهیم شیت X را تحت عنوان شیت ترجیحی یا این که مهم تعریف و تمجید کنیم. رایاپارس در‌این‌حالت‌ تگ های مو جود درین برگه می‌توانند اشاراتی بهURL همین کاغذ، یعنیX داشته باشند. ahrefs تگ های کنونیکال مو جود در کاغذ اساسی را نظارت نمایید. شاید در اینترنت سایتتان محتواهای متعددی داشته باشید که شبیه محتوای ورقه مهم یا این که هوم پیج می باشند. دراین‌صورت از آنجایی که معمولاً برگه اساسی اصلی خیس از تمامی صفحه های دیگر میباشد، خوب میباشد مطمئن گردید که دربین این صفحه ها شبیه، هوم پیج تحت عنوان URL ترجیحی گزینش گردیده باشد.

۳. تگ های کنونیکال خویش را به طور داینامیک نظارت فرمایید
بعضی وقتها کدهای نامناسب در یک وبسایت منجر می گردند که تگ های کنونیکال به صفحه ها نادرستی اشاره داشته باشند. دراین‌صورت این تگ ها عملاً تلاش خویش را از دست خواهند اعطا کرد. پس همواره کدهای وب سایت را آنالیز فرمایید و از صحت این تگ ها ممطئن گردید.

۴. از ارسال سیگنال های درهم برای موتورهای جست و جو دوری نمائید
در حالتی که به واسطه تگ کنونیکال، سیگنال های درهم و میکس گردیده برای موتورهای جست و جو بفرستید، این احتمال وجود داراست که موتورهای جست و جو بدین تگ ها دقت نکنند.

5. برای هر شیت تنها یک URL ترجیحی بنویسید
در‌صورتی‌که برای یک برگه دو URL کنونیکال در لحاظ بگیرید، گوگل هر دوی آن ها را نادیده می‌گیرد.

6. پروتکل URL را بادقت بنویسید
در صورتی‌که وب سایت شما روی پروتکل HTTPS جای‌دارد، مطمئن گردید که در URL کنونیکال هم همین پروتکل را نوشته باشید. ارجاع دادن به یک پروتکل خطا، بسیار محتمل میباشد. پس پیش از آن که مشکلی چهره دهد، از صدق پروتکل URL کنونیکال مطمئن گردید.

۷. به اسلش ها اعتنا فرمایید
بررسی نمائید ملاحظه کنید آیا در انتهای URLهای تارنما شما اسلش مصرف شده میباشد؟ درصورتی که پیوند هایتان دارنده این اسلش ها می‌باشند، مطلقاً در URL ترجیحیتان هم اسلش بگذارید.

8. به وجود یا این که خلا WWW توجه فرمایید
URLهای دارنده WWW از حیث گوگل با URLهای فارغ از WWW فرق می نمایند. به این ترتیب در تایپ کردن URL کنونیکال این نکته را هم بررسی فرمایید.

9. از URLهای مطلق استعمال فرمایید
در تایپ کردن پیوند های کنونیکال، نباید از URLهای نسبی به کار گیری فرمائید. از جمله می بایست از URL پایین استعمال فرمایید:

 

URL ذیل در تگ کنونیکال پاسخگو نخواهد بود:

 


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۵۴:۳۳ توسط:شهریار شاهان موضوع: نظرات (0)