مقالات آموزش سئو در مشهد مقالات آموزش سئو در مشهد .

مقالات آموزش سئو در مشهد

صفحات شما از اعتبارات کمی برخوردار هستند

وجود بک لینک و پیوند ها و لینک و پیوند های داخلی از فاکتور هایی می باشند که میتوانند به سکو بندی تارنما شما یاری کند. آموزش سئو در مشهد گوگل همچنان این پرسش را باقی گذارده میباشد که آیا اعتبارات و اختیارات شما در سایت می‌تواند فاکتوری برای جایگاه بندی عالی محسوب خواهد شد یا این که نه؟ Gary Ilyes در توییتر خویش نوشت: ما هیچوقت چیزی به اسم اعتبار دامنه روی هم رفته نداشته ایم و همچنان پیوند های متنی و انکر تکست ها برای ما بها بیشتری داراست. رایاپارس اما در همین خصوص John Mueller بر این اطمینان میباشد که پژوهش ها آنان بر این مبنا میباشد. ahrefs که ارتباط ای ما فی مابین جایگاه بندی و اعتبار دامنه وجود دارااست و این همبستگی و ارتباط را امری مثبت دانست .

۷. مطابقت و همخوانی صفحه ها شما با قصد و نیت کاوش گران

مطابقت و همخوانی صفحه های شما با قصد و نیت جستجوگران
مقصود گوگل در نظرگیری مرتبه بندی بالا و مطلوب برای وبسایت هایی ست که نسبت به کوئری ها اثرگذار واقع شوند. به همین عامل ضروری ست منطبق ای ما دربین محتوای خویش و آنچه یوزرها انتظار دارا‌هستند تحت عنوان سود ی سرچ خویش مشاهده کنند، ساخت و ساز خواهد شد، که به‌این کار به اصطلاح قصد و نیت کاوش گران میگویند.

۸. تکرار یک متن شبیه در دو ورقه

تکرار یک متن شبیه در دو برگه
خلل متن تکراری وقتی پیش می‌آید که یک محتوای خاص در دو URLs تکرار می گردد، می بایست ذکر کرد که گوگل تمایلی برای ایندکس کردن مطالب تکراری ندارد به دلیل آن که این فعالیت را بیهوده فکرمیکند، صحیح مانند این میباشد که شما دو ورژن شبیه از یک کتاب در کتابخانه ی خویش داشته باشید، در سود گوگل مبادرت به ایندکس سازی مطلبی می کند که از استاندار های بیشتری سود کرده باشد و در شرایطی که نتواند تمایزی راجع به استاندارد این دو مقاله شبیه بیاید، آن مطلبی را که از دید خودش ورژن ی بهتری میباشد را ایندکس می کند .

تشخیص گوگل نسبت به دو شیت ی شبیه در یک سایت
متاسفانه گوگل در کشف کردن ورژن های شبیه در یک تارنما ضعیف شغل می کند و خیلی وقت ها دو شیت ی شبیه به هم را ایندکس می سازد که‌این عمل در واقعیت به خسارت شما تک تک خواهد شد و ادله آن این میباشد که اعتبار one page شما در بین ودو URLs تقسیم شود.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۳:۰۳ توسط:شهریار شاهان موضوع: نظرات (0)