SEM چيست؟ بازاريابي موتورهاي جستجو چيست؟
SEM يا اين كه بازاريابي موتورهاي كاوش يعني چه. زماني يك استفاده كننده وب بدنبال كالايي براي خريد به طور آنلاين ميشود. اول جايي كه بازگشت مي نمايد، موتورهاي كاوش خواهد بود. آموزش سئو در مشهد اكنون در صورتيكه 50 كمپاني آن نوع متاع را در اينترنت سايتهاي خويش در معرض فروش بگذارند ، بخت با فروشندگاني ميباشد. راياپارس كه رده وب سايت آنان در موتور كاوش عالي باشد. ahrefs گرچه امروزه فروشگاههاي اينترنتي متعددي ميباشند كه طيف بزرگ اي از جنس ها را به فروش ميرسانند البته همچنان رقابت رنج براي بالايردن سايتهاي فروش مال در موتور كاوش وجود داراست. SEM كوتاه گرديده عبارت Search Engine Marketing است.
اين گزاره معروفي ميباشد كه : « در حالتيكه گوگل به شما لبخند بزند ، بازار به شما لبخند خواهد زد ! »
بازاريابي موتورهاي كاوش يكياز پربازده ترين نحوه هاي ديجيتال ماركتينگ و بازاريابي اينترنتي ميباشد كه بالاترين نرخ برگشت سرمايه را به همدم دارااست. در حيث داشته باشيد كه SEM مشمول دو قسمت ميباشد:
تبليغات در گوگل يا اين كه تبليغات ادوردز
بهينه سازي و سئو وب سايت
بخش اعظمي از اشخاص به خطا اين تصور را دارا هستند كه بازاريابي موتورهاي كاوش به عبارتي تبليغات گوگل ميباشد، در حاليكه اينطور وجود ندارد و تبليغات گوگل و seo تحت تيم بازاريابي موتورهاي كاوش مي باشند.
اصطلاحات رايج بازاريابي موتورهاي كاوش
درين نوع بازاريابي اصطلاحات و مفاد متنوعي چشم ميگردند كه اكثر وقت ها آنان به طور حروف اختصاري شناسايي مي گردند. پس عالي ميباشد با اين اصطلاحات يا اين كه دست كم مهمترين آنها آشنا باشيد تا در شكل عكس العمل با اينگونه لغاتي بدانيد آنان چه مضمون و مفهومي دارا هستند. در پي ليست مهمترين اصطلاحات و كلمه و واژههاي به فعاليت رفته دراين نوع بازاريابي را به شما معرفي ميكنيم.
SEM يا اين كه Search Engine Marketing : بازاريابي با موتورهاي كاوش
بهينه سازي يا اين كه Search Engine Optimization: سئو موتورهاي كاوش
SMM يا اين كه Social Media Marketing: بازاريابي و جذب بازديد از روش تبليغات يا اين كه كمپينهاي مرتبط با بازاريابي با كانالهاي اجتماعي
تأثيرپذيري (Impression) : تعداد دفعات اكران داده گرديده تبليغ گرديده روي يك ورقه اكران. اين گزينه صرفا به تعداد دفعات اكران داده گرديده مربوط ميباشد و درصورتي كه يك بازديدكننده آن را نبيند يا اين كه به آن توجهي نكند نيز تفاوت ندارد.
PPC يا اين كه Pay-per-Click: مقدار مبلغ پرداخت گرديده به ازاي هر كليك دريافتي از سوي مخاطبين (اين گزينه با اسم CPC يا اين كه غير مجاز مي باشدt-per-Click نيز شناخته مي شود و در واقع هر دو اصطلاح يك مضمون داراهستند.)
CPM يا اين كه غير مجاز مي باشدt per Million Impressions: پرداخت هزينه به ازاي چشم شدن در مقياس حجيم
CTR يا اين كه Click Through Rate: نرخ كليك يا اين كه مقدار كليكهاي دريافتي و وروديهايي كه از روش موتورهاي كاوش به سمت شيت يا اين كه صفحاتي از وب سايت شما هدايت ميگردند.
SERP يا اين كه Search Engine Resutls Page: ورقه حاصل موتورهاي كاوش
بازاريابي با موتورهاي جستجو گر
SEM به كل مراحل ارتقا بينندگان وبسايت و بالا بردن فروش آن به امداد موتورهاي كاوش گر گفته ميشود. در واقعيت بهينه سازي قسمت از SEM ميباشد. مثال كارهايي كه در SEM ايفا ميگردد عبارتست از:
تعيين عبارات كليدي
پژوهش حالت فعلي تارنما و رقباي آن
اصلاح ساختار وب سايت
تهيه و تنظيم متاها و عنوان ها وبسايت
seo بقيه پارامترهاي وب سايت
معرفي وبسايت به موتورهاي جستجو گر
ارتقا محبوبيت و پيوندهاي وبسايت و رئيس اين مراحل
بررسي داده هاي عددي وب سايت
بالا بردن درجه ها (در دست گرفتن سكو ها و انجام تغييرات مايحتاج
تعيين موتورهاي كاوشگر براي سپرده گذاري بر آنها
اميدواريم كه با رسيدگي اين نوشتهيعلمي داده ها جامعي دربارهي SEM يا اين كه Search engine marketing استخراج كرده باشيد.
برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب