مقالات آموزش سئو در مشهد مقالات آموزش سئو در مشهد .

مقالات آموزش سئو در مشهد

آماده سازی طراحی های سایت برای یک توسعه دهنده

(اعتنا: با اینکه این نوشته ی آموزش سئو در مشهد علمی رایا پارس نکات مفیدی ahrefs دربر داره، البته دیگه دیرین گردیده و ما همت می کنیم به زودی بروزش کنیم. متاسفانه یا این که خوشبختانه، طراحی وب سایت خیلی سریع تغییر و تحول میکنه.)
آیا شما یه طراح های گرافیکی می‌باشید که تو عمل پیاده سازی چاپی مهارت بالایی دارید (حتی اگه فروتن می‌باشید و خودتون نمیگید)، مشتریهاتون شیفته انیمیشن هستن و ازتون خواستن یه وب سایت پیاده سازی فرمائید. مطلقا به چگونگی و اقتدار برندی که براشون پیاده سازی کردین افتخار می‌کنید و دوست دارید همین مارک رو با همین چگونگی روی وبسایت اکران بدید.
ما پیش از این تو دارکوب با یکسری تا کمپانی گرافیکی دارای اسم و رسم عمل کردیم و می خواهیم با اعتنا به تجربیات های همیاری با این شرکتها، تو این نوشته‌ی علمی بهتون تعدادی تا ارشادوراهنمایی ارائه بدیم:

یه خبر بد: نمیتونید طراحیتونو تو اپ InDesign بسازید.
به عایدی تمامی میباشد که از InDesign استعمال نکنید. شاید تعیین شما این باشه و مسلما برپایه وب سایت هم پیاده سازی های نیکی ارائه میده، البته بازکردن عنصرها وب سایت فارغ فولدر PDF یا این که InDesign خیلی مشکله. رنگها شاید بپرن و اثرات لایه ها عوض بشن و پیوندها پیاده سازی که کلی نحوه عمل کردید میتونه نابود بشه.
تمامی چیزهایی که نیاز دارید تو فتوشاپ می‌باشد. محورها، افکتها، شیب ها و غیره. اصولا InDesign برای در دست گرفتن چگونگی شغل های پرینتی بوجود اومده خیر پیکسل های سایتها.
برخی از طراح ها هم اولیه پیاده سازی هاشونو تو InDesign فراهم میکنن و سپس به فتوشاپ منتقلش میکنن. مشکلش اینه که معمولا گسترش دهنده ها به عنصرها نپخته پیاده سازی نیاز دارن که اشتباهات پیاده سازی نو رو اصلاح کنن یا این که تغییراتی رو که مشتری طی پروسه بسط میده توش ایفا کنن. از جمله شاید تغییر تحول یه متن سبب ساز شه یه بنر بزرگتر بشه، یه دکمه بخواد به موقعیت شناور صحیح شه و این قبیل مسائل. برای همین می بایست بتونیم لایه ها رو پر‌نور و بی سر و صدا کنیم، ورژن های بزرگتری از پیاده سازی صحیح کنیم تا تو جلسات اکران بدیم یا این که برخی قسمتها رو پهن خیس کنیم تا با کناره ها هماهنگ بشن.
دیگه اون ایام که بسط دهنده های تارنما یه عکس شیشه ای از کاغذ میگرفتن و با تمرکز تصاویر رو تو کدهاشون وارد میکردن. اگه بتونیم بیشتر پیاده سازی رو در پوسته کدها وارد کنیم و تصاویر کمتری به کارگیری کنیم، ورقه برای مشتریها سریع خیس بارگذاری میشن، قابلیت و امکان دسترسی به وبسایت برای اشخاص با ناتوانیهای جسمی مهیا میشه، برگه برای موتورهای کاوش خواناتر میشه و انعطاف پذیری بیشتری برای محتوا و بروزرسانی های تارنما با اعتنا به نیازهای بعدی مشتری بوجود میاد.
فتوشاپ اونقدرها هم بد وجود ندارد، قسم میدم!


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۷:۴۷ توسط:شهریار شاهان موضوع: نظرات (0)