مقالات آموزش سئو در مشهد مقالات آموزش سئو در مشهد .

مقالات آموزش سئو در مشهد

مزایای CDN

CDN مخفف کلمه و واژه content delivery network در معنای کانال توزیع محتوا می‌باشد. آموزش سئو در مشهد در کانال توزیع محتوا بجای آنکه یک سرور خاص صاحب خانه وبسایت باشد. رایاپارس یک سری سرور بصورت کبیر میزبانی تارنما را به عهده دارا‌هستند. ahrefs مزایای به کارگیری از CDN در وبسایت های اینترنتی چیست
در صورتی‌که کانال توزیع محتوا یا این که CDN فی مابین المللی باشد. یوزرها از هر مکان جهان که به تارنما مراجعه نمایند. تارنما با سرعت بالا اعمال گردد. در CDN مسافت در بین سرور و استفاده کننده آخری کاهش میابد و بنابراین سرعت اخذ داده ها نیز بالا خواهد رفت.فکر کنید که فردی از کره جنوبی سایتی در ایالات متحده را بازکند و روی لینک و پیوند دانلود عکسی کلیک نماید. در شرایطی‌که وبسایت مقصد از سروری در ایالات متحده بدین استفاده کننده بخواهد جواب بدهد. حتما مجال انتظار استفاده کننده جهت کسب اطلاعات درخواستی بالا میرود.
درحال حاضر فکر کنید به عبارتی وبسایت بجای آنکه در سروری در ایالات متحده میزبانی گردد. در یک سیستم CDN در سرتاسر جهان میزبانی میگردد. بدین ترتیب استفاده کننده بجای ارسال درخواست به سرور ایالات متحده به سرور کره ای درخواست ارسال می نماید. براین اساس وبسایت با سرعت بسیار بالاتری به استفاده کننده جواب خواهد اعطا کرد.وبسایت هایی مانند فیسبوک و بازیهایی آنلاین برای میزبانی وب سایت ها و قابل انعطاف افزارهای خویش از CDN فایده می‌برند بدین ترتیب می توانند به یوزرها خویش در سرتاسر جهان در دست‌کم مجال ممکن پاسخگو باشند.
هر چه قدر که تعداد سرورهای یک سیستم CDN بیشتر باشد درصد دردسترس بودن تارنما بیشتر میگردد. به‌این درصد اصطلاحا UPTIME می‌گویند که بصورت ماهیانه ذکر می گردد. از جمله می گویند تارنما در ماه قبلی در 99 درصد مواقع در درسترس بوده یا این که UPTIME بوده میباشد.طراحی یک وب سایت بر روی سیستم های CDN یاری میکند که تارنما بتواند به دایره وسیعتری از مخاطبان از نگاه جغرافیایی سرویس ها دهد. برخی از سیستم های CDN بصورت دربین المللی شغل می نمایند و بعضا بصورت کشوری. بسته به حجم مخاطبین وب سایت میتوان از هر مورد از این دو نوع سیستم CDN استفاده نمود.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۴:۵۲:۳۵ توسط:شهریار شاهان موضوع: نظرات (0)