مقالات آموزش سئو در مشهد مقالات آموزش سئو در مشهد .

مقالات آموزش سئو در مشهد

ابزار ردیابی SEMrush

جهت به کارگیری از این ابزار کافی میباشد با یک اکانت گوگل که به تارنما شما متصل میباشد لاگین گردید و سایر مفاد را Checker به صورت اتومات برای شما اعمال می دهد. آموزش سئو در مشهد همینطور Keylogger Cannibalization Checker یک زمان آزمایشی بدون پول را نیز جهت تحقیق ابزار ارائه میدهد. رایاپارس SEMrush یک ابزار دوست داستنی ردیابی و بررسی بر seo میباشد. با این ابزار غیر بدون پول، صاحبان وب سایت به نقل از کنیبالیزیشن در ابزار SEMrush Positioning Tool دسترسی دارا‌هستند ، که جایگاه کنیبالیزیشن را برای عبارات کلیدی وارداتی ارائه میدهد. ahrefs استعمال از نصیب گزارش کوشش کنسول جستجوی گوگل به شما این قابلیت و امکان را میدهد که پرس و جوهایی را که بازدیدکننده‌ها اعمال دادند و یا این که عباراتی را از روش آن ها به تارنما شما رسیده اند، را ببینید.
با مراجعه به کاغذ صفحه های، لیستی از URL‌هایی که برای لغت ها کلیدی خاص و پرس و جوها مرتبه بندی گردیده اند را ببینید. در حالتی که بیش تر از یک ایمیل را از تارنما خویش، برای واژه کلیدی یکسان مشاهده کردید ، ممکن میباشد با نقص‌ کنیبالیزیشن مواجه باشید.

۴. SEOScout Cannibalization Checker
Checker Cannibalization SEOScout جایگزینی برای رئیس صفحه ها عظیم عبارات کلیدی ارائه میدهد. جهت این فعالیت به آسانی یک اکانت کاربری مجانی برای یک عصر آزمایشی 7 روزه ساخت نمائید ، دامنه وب سایت خویش را وارد نمایید. این ابزار، گزارشی با جزئیات مرتبط با سکو بندی کلمه ها کلیدی تکراری را در وبسایت شما ساخت و ساز می‌نماید و به شما این قابلیت و امکان را می دهد تا تخت‌گاز محتوای کنیبالیزیشن را ردیابی و حذف نمایید.

۵. Moz Keyword Explorer
ابزار Moz Keyword Explorer به شما این قابلیت را می دهد لغت ها کلیدی جایگاه بندی گردیده را پیدا فرمائید ، وضعیت‌های سکو بندی صفحه های را گزینش نمائید و تصمیم بگیرید که کدام صفحه ها را نگه دارید و کدام صفحه ها نیاز به تجدید بنا یا این که حذف دارا هستند. Moz همینطور بارگیری فایلهای شیت پهناور CSV را سهل وآسان می‌نماید که می توانند به طور آفلاین لیست لغت ها کلیدی تکراری را تجزیه و آنالیز نمایند.

چه‌گونه اختلال کنیبالیزیشن را حل کنیم؟


چنانچه اخیرا استراتژی ساخت و ساز محتوای متنی آنلاین خویش را راه‌اندازی نموده اید، پس باید تحقیق فرمائید که چه‌طور از کنیبالیزیشن عبارات کلیدی اجتناب نمایید به این دلیل‌که یک شیوه خوب برای مهیا سازی خویش برای توفیق در seo وبسایت میباشد. البته درصورتی که مقطع متعددی میباشد که وبسایت شما آنلاین میباشد، احتمالاً مشکلی در محتوای مارک تجاری خویش دارید که می بایست آن را برطرف نمائید.

خبر بهتر این میباشد که رفع کنیبالیزیشن واژه کلیدی معمولی خیس از چیزی میباشد که فکر‌میکنید. فقط کاری که می بایست اجرا دهید این میباشد که استراتژی عبارات کلیدی خویش را تغییر تحول دهید. در اینجا یکسری راه و روش برای از در میان بردن خطاها کلمه ها کلیدی وجود دارااست:

۱. از پیوندهای داخلی برای کاهش تداخل لغات کلیدی به کار گیری نمایید
در حالتی که درباره ی کنیبالیزیشن لغت ها کلیدی با مشکلی روبرو می باشید، می توانید با تهیه و تنظیم یک استراتژی لینک و پیوند بک پیوند و سئوی داخلی، به گوگل یاری نمایید تا معلوم نماید کدام یک از صفحه های شما از کلیه مهمتر میباشد. برای این شغل کافیست با به کارگیری از استراتژی پیوند سازی، از پست‌هایی که کمتر مرتبط می‌باشند، به پست‌هایی که میخواهید در بالاترین درجه قرار گیرند، لینک دهید. جهت استحضار از این که بک لینک و پیوند چیست اینجا کلیک فرمائید.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۳۶:۱۱ توسط:شهریار شاهان موضوع: نظرات (0)