مقالات آموزش سئو در مشهد مقالات آموزش سئو در مشهد .

مقالات آموزش سئو در مشهد

سئو استراحت و تعطیلات ندارد

seo کردن یک تارنما در مرتبه نخستین هزینه ساز و در جایگاه دوم وقتگیر میباشد. گاهی پیش میاید که در seo خطاهایی شکل گیرد که جایگاه بندی شمارا به خطر می اندازد. آموزش سئو در مشهد کاری که یک سئوکار ماهر جاری ساختن میدهد، این میباشد که موقعیت تارنما را دائماً تحلیل می نماید تا اشتباهات احتمالی را بلافاصلهً بشناسد و آنان‌را رفع نماید. رایاپارس به این ترتیب می قدرت اعلام کرد که بهینه سازی، امری ۲۴ ساعته و سوای تعطیلی میباشد و نمی اقتدار حتی یک روز از آن غافل شد. دقیقاً به همین استدلال میباشد که ما دروقتی که به مشتریان خویش مشورت کردن seo میدهیم. ahrefs از آن ها می‌خواهیم که به هر دسته سئویی اعتقاد و باور نکرده و seo تارنما خویش را صرفا به دست کسانی بسپارند که نسبت به نظارت پِی در پِی تارنما بامسئولیت میباشند.

البته در شرایطی‌که لینک و پیوند شکسته ای در تارنما خویش دارید مورد نیاز وجود ندارد نگران گردید. در قبال تخت گاز آن را رفع کرده و مابقی پیوند های خویش را، چه داخلی چه فرنگی آنالیز نمایید.

چه‌طور پیوند های شکسته را پیدا کنیم؟
حال که از تأثیر لینک و پیوند های شکسته بر بهینه سازی میدانید، احتمالاً مشتاقید که رویه های شناسایی این لینک و پیوند ها را بدانید. به دنبال یک سری طرز برای یافتن لینک و پیوند های شکسته در وبسایت بیان شده میباشد.

1- Google Analytics
گوگل آنالیتیکس از شایسته ترین ابزار برای ردیابی کوشش تارنما میباشد که پیوند های شکسته را هم می‌توانید به یاری آن پیدا نمائید. برای این عمل بعداز این که وارد اکانتتان شدید، روی تب “Behavor” کلیک نمایید. سپس مورد “All Pages” را تعیین فرمایید.

 

بازه گردید که بازه را دقیقاً روی به عبارتی بازه زمانی هنگامی که مدنظرتان میباشد تهیه کرده باشید. مثلا در صورتیکه می‌خواهید لینک و پیوند های شکسته ماه پیش را رصد فرمایید، تاریخ را روی نخستین و پایان ماه قبل قرار دهید.

 

اکنون یه خرده تا تحت اسکرول نمائید تا آیتم های تهیه وضعیت اکران را ملاحظه کنید. احتمالاً وضعیت “Page” به طور پیشفرض گزینش گردیده باشد. ولی عالی میباشد آن را روی شرایط ” Page Title” قرار دهید.

 

اینجا می‌توانید یک غربال تازه را جاری ساختن نمایید. پس روی “Advance” کلیک نمایید.

 

بعد تیتر “404 Page” را در قاب بالا و سمت راست شیت وارد نمایید. درصورتی که نام دیگری را برای صفحه ها ۴۰۴ خویش گزینش نموده اید، به عبارتی اسم را اینجا وارد فرمائید.

 

پس از کلیک روی “Apply”، یک یا این که یک‌سری تیتر شیت را خواهید رویت کرد که ارور 404 را دارا هستند.

 

روی صفحاتی که علامت داده گردیده یک به یک کلیک فرمایید تا لینک و پیوند هایی که شکسته گردیده و سبب آن شیت ۴۰۴ گردیده اند را ملاحظه کنید:

 

در صورتی تعداد این پیوند ها معدود میباشد، می‌توانید همین حال آنها‌را اصلاح نمایید. ولی تگر بی شماراند، میتوانید این لیست را در پوسته اکسل خروجی بگیرید تا برای اصلاح آن ها طراحی برنامه نمایید.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۲:۰۳ توسط:شهریار شاهان موضوع: نظرات (0)