چه زمانی بهتر است از کیورد پلنرِ گوگل ادز استفاده کنیم؟
در حالتیکه میخواهید کمپین های تبلیغاتی PPC (پرداخت به ازای) کلیک فعال سازی فرمائید، مطلقاً به یاری Google Ads Keyword Planner میتوانید. آموزش سئو در مشهد شایسته ترین لغت ها کلیدی را لیست نمائید تا بیشترین بازدهی را از این کمپین ببرید. این که کدام لغات کلیدی می باشند که ضمن ارزش مطلوب خیس، میتوانند در شیت شما کلیک خیر بگیرند، چیزی میباشد که میتوانید به یاری این ابزار پیدا نمائید. رایاپارس درباره ورژن مجانی کیورد پلنرِ گوگل ادز. ahrefs به کارگیری از ابزار Google Ads Keyword Planner تا حدی بدون پول میباشد؛ ولی در حالتی که تا به الان به گوگل ادز مبلغی پرداخت نکرده اید، چک واحد سنجش جستجوی شما محصور خواهد بود. پس در این حالت شاید خوب میباشد بایستی از ابزارهایی مثل Rank tracker هم به کار گیری فرمائید تا به ارتقا بازدید تارنما خویش از روش این کمپین ها برسید.
4- استعمال از تارنما AnswerThePublic
Answer The Public یک تارنما معمولی میباشد که مطلقاً می قدرت آن را از شایسته ترین ابزارهای جستجوی لغات کلیدی دانست. این ابزار به معمولی ترین صورت ممکن گروه ای از نظرات را به شما منتقل می نماید. کافی میباشد درین ابزار یک واژه کلیدی مربوط به تجارت خویش را وارد فرمایید (از جملهً پیاده سازی تجربیات کاربری). بعد لغات کلیدی و موضوعات بسیار متنوعی پیرامون آن واژه اکران داده شود. این کلمه ها کلیدی و موضوعات مبتنی بر چیزی که یوزرها بیشتر جست و جو کرده اند اکران داده میگردند.
مایحتاج میباشد اشاره کنیم کهاین تارنما برای گویش فارسی هم عمل می نماید (مگر برای برخی عبارات کلیدی فارسی که خیلی رایج نباشند). خلال این یکسری نوع عبارات کلیدی و تیتر را معلوم می نماید. از جملهً در یک قسمت تنها سؤال های دوستداشتنی آن حوزه را میبینید، در یک قسمت لغت ها کلیدی گوناگون بر طبق حروف الفبا لیست می گردند و … . در قسمت سؤالات نیز عبارات کلیدی شما با لغت ها سؤالی از قبیل چه کسی؟ چه چیزی؟ چرا؟ و … ادغام میگردد. همچنین سؤالات شما به واسطه حروف اضافه به کلمه ها کلیدی دیگری متصل می شود.
برچسب: آموزش سئو در مشهد،