اعتبار (AUTHORITATIVENESS) سایت نزد گوگل؟
به عبارتیطور که در ابتدا اشاره کردیم مخاطبان آموزش سئو در مشهد میبایست شمارا تحت عنوان یک مرجع دارای اعتبار و موثق بشناسند. این اعتبار از تعداد ارجاعاتی که از سوی تارنماها و یوزرها دیگر به شما می دهند معقول می شوند. در واقع می بایست مشاهده کنید کجاها سخن شماست و کدام وبسایتها و منابع دیگر شمارا تحت عنوان مرجع معرفی کرده و به وب سایت یا این که مطالبتان پیوند دادهاند. دراین نصیب بکلینک و پیوندهایی که میگیرید، هر جایی که شمارا در کانالهای اجتماعی منشن یا این که تگ مینمایند و هرگونه سیگنال دریافتی مفید میباشد. گوگل درپی این میباشد که ببیند تارنما، محتوا و نظرها و توانمندیهای تولیدکنندگان محتوای شما تا چه اندازه به وسیله فعالان حوزه کاری مربوطه در حیث گرفته می گردد و این اعتبار تا چه اندازه در محتوا و تمام تارنما شما توزیع گردیدهاست. از جمله مطالب شما می بایست دارنده مولف مشخص و معلوم با اسم و تصویر باشد و نوشتههای آن ها به طور پهناور در جاهای دیگر نیز بازنشر گردیده یا این که درباره آنها سخن گردیده باشد.
برچسب: آموزش سئو در مشهد،