بک لینک -
وان ایکس بت
سایت شرط بندی انفجار
سایت شرط بندی
سایت بازی انفجار
سایت enfejar
بت فوروارد
جت بت
سایت پیش بینی فوتبال
sibbet90
وان ایکس بت
سایت بازی انفجار
پوکر آنلاین
بت بال 90
انفجار آنلاین
جت بت
بازی انفجار
سایت بازی انفجار
 مقالات آموزش سئو در مشهد مقالات آموزش سئو در مشهد .

مقالات آموزش سئو در مشهد

سئو ارزان قیمت چه مشکلاتی برای سایت ما بوجود خواهد آورد؟

seo ارزان بها چه مشکلاتی برای وب سایت ما بوجود خواهد آورد؟ بهینه سازی ارزان ارزش که با تکنیک های کلاه سیاه انجام می‌گردد. آموزش سئو در مشهد سبب پنالتی شدن تارنما و خروج وب سایت از حاصل کاوش شود. رایاپارس با بهینه سازی ارزان ارزش و دلایل اجتناب از آن بیشتر آشنا گردید.هنگامی از seo ارزان سخن به بین میاید با دو نوع seo طرف هستم یک نوع بهینه سازی کلاه سیاه و یک نوع بهینه سازی برای لغات کلیدی غیر مهم، درخصوص seo برای کلمه ها غیر مهم به‌این نمونه دقت فرمائید. ahrefs یک فری لنسر Freelancer (فردی که بصورت آزاد شغل میکند) می تواند با ارزش بسیار زیر یک وبسایت را برای عبارتی مانند فروش مبلمان راحتی تخت خواب شو در کرج بهینه سازی نماید. seo کردن اینگونه عباراتی برای یک بهینه سازی فعالیت آزاد بسیار کمتر از یک کمپانی هزینه داراست. براین اساس بعضی از صاحبان وب سایت ها که دلیلی برای رقابت بر راز کلمه ها کلیدی مهم مانند فروش مبلمان در کرج را ندارند. بسراغ بهینه سازی کاران فری لنسر Freelancer یا این که آزاد میرود.

حقیقت این میباشد که کلمه هایی که دراین‌صورت تعیین میگردند آنقدر معمولی می‌باشند که عملا بیشتراز یک ساعت در هفته هنگامی برای بهینه سازی کردن آن ها صرف نمیشود.

به این ترتیب یک مالک سرمایه می تواند بجای پرداخت هزینه از یکی‌از کارمندانش بخواهد که زحمت اعمال یک ساعت تبلیغ در وب را بپذیرد.seo کردن وبسایت برای کلمه ها بلند دارنده بها میباشد و قصد ما نفی این قیمت وجود ندارد. هر کمپانی seo کاری در عالم در اولِ شغل یک تارنما را برای همین قبیل لغت ها کلیدی غیر مهم در گوگل به مرتبه نخستین میرساند و بعد از آن seo کردن تارنما برای لغات کلیدی اساسی را استارت می نماید.مورد اینجاست که زمانی از seo ارزان حرف به بین میآید. مرحله دوم شغل یعنی بهینه سازی کردن وبسایت برای لغت ها کلیدی مهم فاکتور گرفته می گردد.

نکته : در حالتی‌که تعداد صفحه ها تارنما بسیار زیاد باشد. محافظت بهینه سازی تمامی صفحه های بسیار مشقت بار خواهد بود. بدین ترتیب تعداد صفحه ها وب سایت را بنحوی ارتقاء دهید که بتوانید مدیر تبلیغات آن ها را جاری ساختن دهید.

 

seo ارزان ارزش چه مشکلاتی برای وب سایت ما بوجود خواهد آورد؟


بهینه سازی ارزان ارزش چه مشکلاتی برای وبسایت ما بوجود خواهد آورد؟
گاهی seo ارزان بوسیله یک کمپانی ایفا می‌گردد. در‌این‌صورت‌ به هیچ وجه حرف در زمینه ی نوع لغت ها وجود ندارد. چون برای یک کمپانی مخارج seo کردن کلمه ها کلیدی مهم بسیار به هم مجاورت می شود (مگر در لغت ها خیلی خاص). چون اکثر وقت ها هزینه ههای کمپانی در همگی لغات کلیدی مهم مشترک میباشد. بدین ترتیب برخلاف ادعای بعضا از این مجموعه ها که نوع کلمه ها و مشقت و آسانی seo آن‌ها استدلال بها تحت آنان میباشد. در واقع نوعی حقه برای مخفی کردن شیوه اساسی آن ها برای seo کردن وب سایت میباشد.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۲۲:۵۸ توسط:شهریار شاهان موضوع: نظرات (0)

تاثیر سرعت سایت در موبایل بر روی رتبه گوگل

به کارگیری از سرعت بار گذاری صفحه های در تلفن همراه برای جایگاه دهی در کاوش تیتر نوشته‌ی علمی ای در سال 2018 میباشد. آموزش سئو در مشهد که در بلاگ قانونی وبمستر webmasters.googleblog.com منتشر شد‌ه‌است. رایاپارس با ما همپا باشید تا نقش سرعت لود صفحه ها در تلفن همراه را در درجه بندی صفحه های تحقیق کنیم. ahrefs عموم خواستار آن میباشند که بتوانند جواب سوال های خویش را در سریعترین مجال ممکن بدست بیاورند. مطالعات علامت می‌دهد که عموم حقیقتا به‌سرعت صفحه های مداقه می‌دهند.

 

اثر سرعت وبسایت در گوشی بر روی مرتبه گوگل
مطالعات انجام یافته در این باره در وبسایت thinkwithgoogle در چنیدن نوشته‌ی‌علمی منتشر شد‌ه‌است که بصورت خلاصه ذکر میدارند که:

معدل مجال بار گذاری بی نقص یک شیت در گوشی 22 ثانیه میباشد. با اعتنا به آنالیزهای تازه 53% از مخاطبان در صورتیکه که بار گذاری ورقه بیشتراز 3 ثانیه ارتفاع بکشد ورقه را سوراخ می نمایند و این در معنای یک اختلال تعالی در قضیه بازاریابی هست.

این مورد که خریداران کالای یک وبسایت انتظار بار گذاری سریع صفحه های در تلفن همراه را دارا هستند تماما آشکار میباشد. درصورتی که فرصت بار گذاری کاغذ با فرصت آیتم انتظار یوزرها تفاوت متعددی داشته باشد آن ها سبد خرید خویش را رها کرده و از وب سایت بیرون می گردند. این موضوع واحد سنجش مداقه اعتنا تخت‌گاز لود در پیاده سازی صفحه های تلفن همراه را در بازاریابی بیش تر از پیش آشکار می نماید.

مصرف کنندگان خواستار پرداخت سریع فاکتورهای خویش در وبسایت های فروشگاهی (وبسایت هایی که مسائلی مالی در آن‌ها مطرح میباشد.) هستند. ولی یوزرها زمانی که بدنبال یک تور تفریحی می‌شوند و یا این که روی لینک و پیوند یک نوشته‌ی علمی کلیک می نمایند هم انتظار دارا‌هستند که وبسایت در دست کم فرصت داده ها را در دست آن ها قرار دهد.

با دقت به اینکه بیشتر ترافیک اینترنت بوسیله گوشی ها شکل میگیرد (طبق داده های عددی منتشر گردیده از گوگل آنالیتیکس در ایالات متحده در سال 2016) داده های آرم می دهد که تعداد معاملات صورت گرفته در تلفن همراه ها بطور کلی کمتر از کامپیوتر ها میباشد (داده های گوگل آنالیتیکس در آوریل 2016 در ایالات متحده) بطور کلی معیار سرعت در صفحه های تلفن همراه با ترازو معاملات صورت گرفته در تلفن همراه نسبت بدون واسطه داراست.

طبق گفته وبسایت thinkwithgoogle برای فهم و شعور عالی از شیوه کارایی شرکای تبلیغاتی گوگل بیشتراز 900000 برگه فرود (صفحاتی که مقصد لینک و پیوند های تبلیغاتی می‌باشند.) در تبلیغات موبایلی در 126 مرز و بوم تحقیق شد‌ه‌است. فیض ای که بدست آمده این بوده استکه: اکثر وقت ها تارنما های موبایلی نماید بوده و بیش تر از حد با ارکان گوناگون مالامال گردیده بودند. یعنی اینکه وب سایت های موبایلی در اکثر وقت ها مورد ها با ارتقاء بی جهت تگ ها در پیاده سازی موجب نماید شدن بار گذاری وب سایت گردیده اند.

با تفحص عمیقتر در قسمت های متفاوت وب سایت ها از وب سایت های مالی تا مسافرتی دریافتیم که قسمت های مرتبط با اجرا عملیات های خود کار و خرده فروشی ها و قسمت های مرتبط با تکنولوژی سرعت بار گذاری نماید تری نسبت به معدل بقیه بخشها دارا هستند. این بخشها در وب صفحه ها پررنگ تری نیز دارا‌هستند.

پژوهش ها ما نشانه می‌دهد که در 70 درصد وبسایت های تحلیل گردیده برای لود محتوای بصری وب سایت ها در حدود 7 ثانیه وقت سپری میشود.

طبق پژوهش ها صورت گرفته با تمرکز 90% معلوم شد‌ه‌است که: با ارتقا مجال بار گذاری صفحه های از 1 ثانیه تا 7 ثانیه واحد سنجش خروج یوزرها از وبسایت 113% ارتقاء یافته میباشد. به همین ترتیب تعداد موادتشکیل دهنده در کاغذ مانند سرتیترها و عکس ها با ارتقاء از 400 تا 6000 تا سبب ساز کاهش نرخ فروش تارنما تا 95% می شوند. (این پژوهش ها در وب سایت Webpagetest.org اعمال پذیرفته میباشد.)

 

با دقت به اینکه سرعت بار گذاری صفحه های در گوشی های دارنده وب نسل سوم 3G برای هر 1.49 مگابایت هفت ثانیه است. هرچه وب سایت معدود وسعت خیس باشد خوب میباشد. بصورت معدل 70 درصد صفحه ها وبسایت ها بیش تر از 1 مگابایت وسعت دارا هستند. 36 درصد بیشتراز 2 مگابایت، 12 درصد بیشتراز 4 مگابایت، که‌این عدد برای وب گوشی بسیار زیاد میباشد. یک تصویر بلندمرتبه در یک کاغذ می تواند وسعت ورقه را تا 16 مگابایت ارتقاء دهد.

خوشبختانه ابزارهایی برای کاهش وسعت تصاویر و متن وجود داراست. 30 درصد صفحه های می توانند تا 250 کیلوبایت وسعت خویش را فشرده خیس نمایند. وب سایت های مرتبط با تکنولوژی های اتومات و کسب و کار ها و صنعت های، بیشترین گنجایش برای بهبود وسعت صفحه ها خویش را دارا‌هستند.

با اعتنا به مداقه مراقبت یوزرها تلفن همراه ابزارهای زیادی برای در دست گرفتن صفحه های وب سایت در گوشی وجود دارا هستند شایسته ترین این ابزارها را می توانید در نشانی https://search.google.com/test/mobile-friendly بیابید. همانگونه که از نشانی این برگه متوجه گردیده اید. این ابزار وابسته به خویش گوگل میباشد و با دقت به اینکه مجموع منابع تارنما را در اختیار گرفتن میکند. میتوان خاطرنشان کرد که از دیگر ابزارهای در دست گرفتن صفحه ها برای صدق انجام در تلفن همراه عالی فعالیت می نماید.

با دقت به توسعه تعداد یوزرها گوشی سرعت تارنما در سال 2018 در سکو بندی وب سایت برای یوزرها تلفن همراه موءثر خواهد بود. دقت داشته باشید که تا قبل از این سرعت وبسایت برای یوزرها کامپیوتر هم در نتیجه ها کاوش اثر گذار بوده میباشد.

نکته مهمی که نباید فراموش کرد، اثر تجارب کاربری در مرتبه بندی گوگل میباشد. با اعتنا به اینکه گوگل بیشتراز هر عاملی به تجربیات کاربری التفات می دهد ممکن میباشد. سایتی با وجود کندتر بودن سکو خیر در گوگل بدست آورد. زیراکه یوزرها آن روز آپدیت در حالا ارتقا می باشند و نرخ ماندگاری یوزرها در وب سایت به نرخ معدل ماندگاری تارنما های شبیه مجاورت و یا این که از آن‌ها فراتر میباشد.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۵۳:۱۰ توسط:شهریار شاهان موضوع: نظرات (0)

افزایش سرعت بارگذاری وب سایت

سرعت وبسایت یک کدام از کارداران نگهداری رابطه در میان استفاده کننده و سایت میباشد. برای بالابردن سرعت تارنما یک کانال توزیع محتوا CDN کیفیت عالی بیابید. آموزش سئو در مشهد میزبانی وب سایت خویش را به آن بسپارید. رایاپارس کمپانی‌های اکثری در کشور‌ایران امروزه سرویس ها کانال توزیع محتوا را ارائه می دهند. ولی می بایست دقت داشت که با اعتنا به تحریم‌های کشور ایران سرورهای فرنگی ارائه دهنده این سرویس ها نمی‌توانند در ایران سروری داشته باشند. ahrefs کمپانی‌های اهل ایران نیز در بیشتر کشورهای اروپایی و آمریکایی قابلیت داشتن سرور را ندارند. بدین ترتیب عملا کانال توزیع محتوا در کشور ایران فقط سرعت وبسایت را برای یوزرها اهل ایران بالا خواهد پیروزی. خلال جابجایی تارنما به یک کانال توزیع محتوا می‌اقتدار با seo عکس های وبسایت و همینطور به کارگیری از ابزارهای تحلیل عامل ها مفید بر سرعت لود وب سایت مانند SEMRush می‌قدرت ایرادات مو جود در سرعت بار گذاری وبسایت را یافت و برطرف کرد.

سئو برای موبایل های گوشی
گوگل امروزه از ضابطه ایندکس کردن وب سایت هایی که آغاز برای تلفن همراه با صرفه گردیده‌اند، تبعیت می‌نماید. ضمنا روز آپدیت از تعداد کاربرانی که برای مراجعه به تارنما ها از کامپیوتر به کارگیری می‌نمایند کم شده و بر تعداد یوزرها موبایلی وبسایت‌ها افزوده می شود. در شکل با صرفه نبودن وبسایت برای تلفن همراه شما نصیب عمده‌ای از یوزرها خویش را از دست خواهید بخشید.

استعمال هدفگیری مجدد مخاطبان با طرز Pixel
یکی‌از نحوه‌های تبلیغات در وب سایت به کار گیری از بنرهای تبلیغاتی بی آلایش یا این که typical banner ads و شیوه دیگر سود‌گیری از بنرهای تبلیغاتی با قابلیت و امکان هدفگیری مخاطبان گذشته تارنما یا این که retargeting ads میباشد.

در شیوه مقصود گیری مجدد مخاطبان وبسایت، وقتی‌که کاربر به وبسایت مراجعه می‌نماید یک کد جاوا به مرورگر وی اضافه میگردد که بدین تکه کد Pixel یا این که کوکی گفته میگردد. هنگامیکه استفاده کننده مجدد به وبسایت مراجعه نماید براساس این کد، تبلیغ اکران داده گردیده به وی مختلف خواهد بود. این تفاوت میتواند در برگه‌ای که استفاده کننده در آن تبلیغ را مشاهده می‌نماید یا این که محتوای خویش تبلیغ باشد.

در وبسایت خویش یک وبلاگ ساخت نمایید
در صورتیکه در تارنما خویش وبلاگ ندارید بسرعت یک وبلاگ به تارنما خویش اضافه فرمایید. وب لاگ ها بها وب سایت شمارا بالا خواهند پیروزی و بر ترازو ترافیک وب سایت شما خواهند خاطر نشان کرد. به خاطر داشته باشید که مطالب بلاگ می بایست بصورت منظم بروز رسانی گردد و وبلاگی که هر یکسری وقت یکبار در گیر وقفه در محتوا گذاری گردد فاقد قیمت میباشد.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۳۵:۱۵ توسط:شهریار شاهان موضوع: نظرات (0)

تکنیک‌های پیشرفته آموزش یافتن بهترین کلمات کلیدی

تردیدی نیست که بازرسی کلمه ها کلیدی نصیب مهمی از seo وب سایت را به خویش تخصیص میدهد؛ بدین ترتیب نیازی به آوردن دلایل سفت برای ثابت این زمینه نداریم. آموزش سئو در مشهد قضیه دیگری که بر راز آن توافق داریم، کمبود مقاله ها علمی آموزشی برای تعیین لغات کلیدی مطلوب به گویش معمولی میباشد. رایاپارس کمپانی‌های بزرگی مانند MOz، SEMrush، HUbSpot و…. هریک استراتژی‌های خاص خویش را برای گزینش لغات کلیدی دارا هستند. ahrefs ولی آن‌چه در‌این نوشته‌علمی ذکر می کنیم، اصول مشترک و اصلی فراگیری یافتن شایسته ترین عبارات کلیدی میباشد؛ به این ترتیب از هر ابزاری که به کار گیری می کنید، بی‌شک با این اصول راز و شغل خواهید داشت.
قبل از هر چیز خوب میباشد بدانید مطالعه عبارات کلیدی مطابق تارنما شما (Authority، تعداد صفحه ها، چگونگی محتوا)، هدف ها (تجاری سازی اسم و برندینگ، ارتقاء ترافیک، ارتقاء بازدید)، میزان دارایی، منابع مالی و ددلاین، ترازو رقابتی‌بودن حوزه کاری و… اجرا میشود. البته نگران نباشید، در شرایطی‌که به هیچ کدام از مورد ها گفته‌گردیده احاطه ندارید، گشوده هم میتوانید تعیین کلمه ها کلیدی مطلوب را با به کارگیری از راهنمای پایین ایفا دهید.

در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم سوای تکرار واضحات، این مراحل را به شما فراگیری دهیم تا بتوانید فهرستی موءثر از عبارات کلیدی آیتم نظرتان را تهیه و تنظیم فرمائید. به این ترتیب شما کارکشته خواهید بود تا یک استراتژی کار کشته و قابل‌جاری ساختن پیاده سازی نمایید تا با کلماتی که مد لحاظ شماست، به وسیله یوزرها پیدا گردید.

چرا تعیین عبارات کلیدی مطلوب برای همه حصول و امور مداقه دارااست؟


در حالی که گوگل همواره الگوریتم‌های چک خویش را به روزرسانی می‌نماید، یکی‌از چیزهایی که همواره پای اثبات سئو وبسایت بوده میباشد، بخشی از باصرفه‌سازی داخلی تارنما یعنی «بازرسی عبارات کلیدی» را دربرمیگیرد.

تفحص عبارات کلیدی به وسیله مدیران تارنما‌ها و یا این که بازاریاب‌های دیجیتال مارکتینگ به‌این ادله به کارگیری میشود که متوجه شوند عموم پیرو چه می باشند؟ چه نیازهایی دارا هستند؟ کدام عبارات را بیشتر سرچ می‌نمایند؟ بدین ترتیب داشتن علم کافی درباره واژه و کلمه‌هایی که در موتورهای کاوش تایپ میشود، به استراتژی محتوا یا این که استراتژی بازاریابی امداد می‌نماید.

یادگرفتن یافتن شایسته ترین عبارات کلیدی برای تدوین استراتژی بهینه سازی
فهرستی از موضوعات اساسی و مربوط به مسئله تجارت خویش را تهیه و تنظیم نمائید
قدم نخستین گزینش زمینه میباشد. تعیین پنج عدد ده مسئله به شما امداد می‌نماید تا بتوانید بر به عبارتی پایه، لغت ها کلیدی مشخص و معلوم را پیدا نمائید.
از جمله در شرایطی‌که شما یک بلاگ نویس معمولی می‌باشید، احتمالا موضوعات، به عبارتی‌هایی میباشند‌ که روزمره درباره آنان می‌نویسید. شاید حتی موضوعاتی را یادداشت فرمائید که به نظرتان دیدنی باشد؛ ولی بایستی خودتان را در چارچوب شخصیت خریدار/ جستجوکننده قرار دهید تا کشف نمائید مخاطبان غرض شما، در‌پی چه موضوعاتی می‌باشند و با چه کلماتی در ادامه بیزنس شما میگردند. به عنوان مثال درصورتی که حوزه فعالیتتان مانند کمپانی HubSpot و فروش اپلیکیشن بازاریابی میباشد، به احتمال زیاد موضوعات کلی مانند «بازاریابی درونگرا»، «وب لاگ نویسی»، «پست الکترونیک مارکتینگ»، «بهینه سازی»، «رسانه های اجتماعی»، «تجزیه و بررسی بازاریابی» و «اتوماسیون بازاریابی»، «ایجاد لید» و… لغات کلیدی مطلوب هدف ها شما خواهند بود.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۱:۱۴ توسط:شهریار شاهان موضوع: نظرات (0)

موفقیت در سئو محلی

Andrew Hagni از Byers Creativeباور دارااست که seo یک تارنما برای موتورهای کاوش از ساخت محتوا و seo داخلی استارت میشوند. آموزش سئو در مشهد وی میگوید که هیچ حقه جادویی در شغل seo وجود ندارد و شما برای اخذ درجه فراتر در گوگل می بایست شایسته ترین محتوا را نسبت به دیگر افراد ارائه داده. رایاپارس تارنما خویش را به زیبایی پیاده سازی نمائید و به تجارب کاربری نیز در هنگام ساخت سایت دقت داشته باشید. Andrew Hagni می‌گوید که هنگامیکه برای یک مشتری شغل seo را اعمال می‌دهد یک ارزیابی لیست بهینه سازی تنظیم می نماید. ahrefs که‌این نظارت لیست از ساخت‌و‌ساز یک محتوای کارکشته آغاز میشود. شما نیز در‌حالتی که محتوای با کیفیتی ساخت و ساز فرمایید موتورهای کاوش و مخاطبان برای شما قیمت بیشتری قائل خواهند بود. و فرصت ماندگاری یوزرها در وب سایت شما ارتقا خواهد یافت.

8- تقدیر طومار های قانونی در بهینه سازی محلی اثر متعددی دارا هستند
Andrew Tuzson, از Evol Empire Creativeمعتقد میباشد که گوگل برای تقدیر طومار های قانونی دارای اعتبار قیمت قائل میباشد و جایگاه تارنما شما در بهینه سازی محلی پایین اثر این دلیل قرار خواهد داشت. ولی تقدیر طومار قانونی چیست؟ مراد از تقدیر طومار قانونی این میباشد که از اسم مارک شما در درحال حاضر حاظر در شبکه‌های‌اجتماعی و وبسایت های همکار مذکور گردیده باشد. در‌حالتی که مارک شما یا این که مشتریانتان از گذشته در فضای مجازی معروف باشد گوگل به وب سایت امتیاز بیشتری خواهد بخشید و seo کردن تارنما با سرعت بیشتری شکل می‌گیرد.

در کشور ایران اکثر اوقات مارک های خوراکی دارنده اینگونه وضعیتی می‌باشند و قبل از ورود به بازار وب استفاده کننده خویش درین گوشه و کنار را به سمت اسم مارک خویش جلب کرده اند.

درمورد تارنما ها نیز تقدیر طومار آن‌ها عبارت خواهد بود از معیار تکثیر مقاله‌ها آن‌ها در فضای مجازی، بدین ترتیب اساسی میباشد که همواره در وب سایت خویش مقاله‌ها بروز داشته باشید.

9- مخلوط بک لینک و پیوند های دارای اعتبار با به کار گیری باصرفه از لغات کلیدی در بهینه سازی محلی جادو می نماید
Gayatri Patel از Basic Brandingمی گوید که مخلوط دو استراتژی ایجاد محتوای باکیفیت و دقت به کلمه ها کلیدی در آن به خصوص رعایت به کار گیری لغات کلیدی در متا تگ تیتر و متا تگ توضیحات و ادغام این تکنیک با ساخت لینک و پیوند های باکیفیت قادر است جایگاه گیری وبسایت شما با عبارات کلیدی دلخواه را ارتقاء دهد.

شما بایستی برای هرکدام از کلمه ها کلیدی مهم تارنما خویش کاغذ ای جداگانه ایجاد فرمائید. هر مورد از صفحه ها تارنما بایستی دارنده متا تگ تیتر و متا تگ توضیحات جدا با واژه کلیدی مرتبط با به عبارتی کاغذ باشند. شما میتوانید برای seo بیشتر محتوای صفحه های از لینک و پیوند های داخلی نیز یاری بگیرید و با کلمه ها کلیدی به صفحه ها مرتبط پیوند بدهید.

10 – محتوای بی چگونگی و ضعف در تجارب کاربری به ارتقا نرخ پریدن می انجامد
Shailen Lodhia از EXPRESEOمیگوید مرتبه 1 گوگل سوای داشتن نرخ تبدیل مطلوب و فروش بالا در تارنما بی سود و بی معنا میباشد. هنگامیکه یوزرها پس از کلیک بر روی تارنما فورا از وب سایت بیرون گردیده و تعاملی با تارنما ندارند شما در تارنما خویش محتوای بی کیفیتی دارید و یا این که تجربیات کاربری ضعیفی را در وب سایت ارائه می دهید. سوای داشتن محتوای مطلوب و تجربیات کاربری مثبت آحاد عملکرد شما برای seo کردن یک وب سایت بیهوده و بی منفعت خواهد بود.

برای سنجش ترازو اثر محتوای وبسایت بر روی کاربر می اقتدار واحد سنجش مراجعه به ورقه تماس با ما وبسایت را مرجع قرار بخشید. چون که مراجعین به‌این کاغذ با تارنما شما تماس خواهند گرفت.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۲:۵۷ توسط:شهریار شاهان موضوع: نظرات (0)

مزایا و معایب به کارگیری AMP

جوانب مثبت به کارگیری از AMP که قادر است مدیران تارنما را ترغیب به استعمال از آن نماید. آموزش سئو در مشهد سرعت بالای وب سایت. رایاپارس جایگاه گیری خوب با اعتنا به اینکه گوگل این وب سایت ها را در حق تقدم قرار می‌دهد. ahrefs حتی با وجود ترافیک بالای یوزرها موبایلی وبسایت، سرور شما توشه متعددی را تحمل نخواهد کرد
برای مثال معایبی که در تاثیر ذخیره تارنما در سرورهای گوگل وجود دارااست می شود به مورد ها پایین اشاره نمود:

حذف درآمد از تبلیغات، چون تبلیغات ممنوع میباشد (وبسایت های اهل ایران کلاً بدلیل تحریم نمی توانند از این قابلیت و امکان به کارگیری نمایند)
عدم قابلیت به کارگیری از گوگل آنالیتیکس، چون سرور شما تعامل یوزرها با وبسایت را نمی تواند رصد نماید.
داده ها میان دسکتاپ و گوشی ممکن میباشد تفاوت داشته باشند
به حیث میرسد که‌این داده ها برای تصمیم گیری برای مسافرت به سمت AMP یا این که به کار گیری از یک سیستم معمول ریسپانسیو کافی باشد.

بعضی seo کاران معتقدند که به کارگیری از ریسپانسیو و AMP بطور به طور همزمان با هم سازگار نیستند چون که مقصود از استعمال تکنیک های ریسپانسیو این میباشد که شما دو پوشه برای یک منبع نداشته باشید. ولی گوگل با این حیث یه خرده مخالف میباشد و در راهنمای AMP خویش اعلام داشته که AMP یک پروژه ریسپانسیو کردن وبسایت وجود ندارد بلکه یک پروژه ارتقاء سرعت لود صفحه ها میباشد که در دستاپ، تلفن همراه و دستگاه هایی با صفحه ها گوناگون می قدرت از آن فایده جست.

از مزایای استعمال از AMP ارتقاء نرخ تبدیل وبسایت و همینطور ارتقا فروش محصول ها وب سایت میباشد. همه می دانیم که سرعت وب سایت در ارتقا جذب کاربر و بهبود درجه وبسایت اثر بسیار بالایی داراست.

تکنولوژی گوگل برای حق تقدم ایندکس کردن صفحه های گوشی
در اکتبر 2016 گوگل پیشفرض ایندکس صفحه های وب سایت را بر روی صفحه های موبایلی قرار بخشید. این در معنای آن میباشد که صفحه ها موبایلی وبسایت با سرعتی بیشتری بوسیله گوگل ایندکس می گردند. اما این قاعده در باره وبسایت های خبری درستی نخواهد کرد.

 

با تکنولوژی AMP چه گونه می قدرت شغل کرد
سوالی که میخواهیم مطرح کنیم این میباشد که در صورتی AMP سرعت بار گذاری صفحه ها را بالا می‌برد و گوگل صفحه های AMP را سریعتر از صفحه ها وبسایت ایندکس می نماید چرا برای دسکتاپ از این ورژن به کار گیری نکنیم؟ و ورژن ای سبکتر از تارنما خویش را ساخت و لود نکنیم. همان گونه که در بالا گفتیم سرعتی که وب در کشور ایران داراست بسیار زیر خیس از کشورهای دیگر میباشد وب 4 تا 6 مگابایت بر ثانیه که در جهان تحت عنوان وب سرعت تحت شناخته میشود از معدل سرعت وب در کشور‌ایران بسیار فراتر میباشد. براین اساس تکنولوژی AMP شاید برای ما بسیار ارزنده خیس از سایرین باشد. با استعمال تکنولوژی این رخدادها برای شما پیش خواهد آمد:

گوگل اینترنت تارنما شمارا بر روی گوشی تحلیل می نماید.
در حالتی که شما ورژن AMP از صفحه ها خویش داشته باشید گوگل آغاز این صفحه های را تحقیق خواهد کرد
AMP محتوای کمتری دارااست که می‌تواند در معنای معدود ارزشتر بودن آن برای seo باشد.
AMP سریعتر بار گذاری می‌گردد. به این ترتیب خویش AMP ممکن میباشد بعنوان یکی دست اندرکاران مثبت در جایگاه وبسایت شما فعالیت نماید.
ایندکس دوم گوگل برای دسکتاپ داده ها خویش را از صفحه ها ایندکس گردیده موبایلی می‌گیرد.
جایگاه وبسایت شما برای ورژن دسکتاپ در صدر فارغ از مزایای سرعت AMP بدست خواهد آمد.
برای آنکه تصمیم بگیرید که اینترنت وب سایت خویش را به طور AMP در آورید می بایست این نکته را به خیال و خاطر داشته باشید که AMP پروژه متن گشوده میباشد البته تا کنون هیچ کس دیگری غیر از گوگل از آن برای کاوش سود نبرده میباشد. براین اساس نمی قدرت اعلام‌کرد این پروژه در آتی استاندارد ساخت وب سایت خواهد بود یااینکه یکی از دیگر از پروژه های باخت خورده و رها گردیده میباشد.

 

فیض گیری
همان گونه که از اسم AMP مشخص و معلوم میباشد این تکنولوژی بر روی صفحه ها وبسایت طراحی می گردد. به این ترتیب در حالتی که صفحه های وبسایت شما بر اساس متن زیاد می باشند عملاً استفاده این تکنولوژی برای وبسایت شما چندان اثرگذار نخواهد بود. در ازای تارنما هایی که دارنده صفحاتی می‌باشند که در گوشی به رنج بار گذاری میشوند می‌توانند از این تکنولوژی برای معمولی سازی کد های این صفحه ها سود ببرند.

تکنولوژی AMP برای مستقل سازی کدهای بی آلایش از بغرنج برای اکران ورژن معمولی خیس وب سایت برای دستگاه هایی میباشد که از وب کندتری به کارگیری می نمایند. بدین ترتیب این نکته را بایستی هنگام به کار گیری این تکنولوژی به خیال و خاطر داشت.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۲:۵۳ توسط:شهریار شاهان موضوع: نظرات (0)

اینفوگرافی نکات مهم ساختار آدرس سایت برای دریافت رتبه بالاتر در سئو

سئو ساختار URL برای بهبود تجارب کاربری و اکران وبسایت در موتورهای کاوش یک لزوم میباشد. بیزنس های آنلاین با نشانی وبسایت هایشان به اکران نهاده میگردند. آموزش سئو در مشهد به این ترتیب داشتن یک URL با مفهوم برای چنین تارنما ها یک بایستگی میباشد. رایاپارس ساختار تارنما باصرفه گردیده ساختاری میباشد. ahrefs که برای یوزرها و موتورهای کاوش قابل ادراک باشد. در‌این نوشته ی علمی بعضی از مهم‌ترین طریق های seo ساختار URL را ارائه داده ایم.

 

seo نشانی تارنما برای seo
URL ها بایستی امکان خوانایی داشته باشند
قابلیت و امکان خوانایی در معنای آن میباشد که شما با قرائت نشانی یک کاغذ متوجه زمینه آن کاغذ گردید. یوزرها ترجیح میدهد بر روی لینک و پیوند تارنما هایی کلیک نمایند که نشانی صفحه ها آنان با مضمون‌ باشد. شما می‌توانید از اختصار ها و لغات کلیدی برای ارتقاء امکان فهم نشانی وبسایت خویش به کار گیری فرمائید.

تعداد ID ها و اعداد را معدود فرمائید
کل صفحه های تارنما بر روی خزانه داده با یاری اعداد ذخیره سازی میشوند. اینکار به ماشین یاری می نماید که راحتتر با صفحه های شما رابطه برقرار نماید. که به آن قابلیت و امکان خوانش ماشینی گفته می گردد. ولی این ادله نمی‌شود که شما برای استفاده کننده آخری نیز از به عبارتی ساختار به کارگیری نمایید. شما بایستی ساختاری را در دست مخاطب قرار دهید که برای وی قابل فهم و شعور باشد.

پلتفرم های بدون پول ساخت‌و‌ساز بلاگ و فروشگاه اینترنتی اکثر اوقات برای ساخت‌و‌ساز صفحه های از کاراکتر های خاص، کد ها و اعداد به کار گیری می نمایند. برای seo نشانی وب سایت می بایست از همگی این ساختارها اجتناب فرمایید. این ساختارها سبب میگردند که ظواهر نشانی وبسایت شما زشت و بی اعتبار جلوه نماید و مخاطب نخواهد روی آن کلیک نمائید. به عنوان مثال ساختار P=123 به مکان اسم برگه در نشانی تارنما، منجر گردد که یوزرها گوگل وب سایت را یک وبسایت آماتور قلمداد نمایند.

در صورتیکه برای یک محتوا چند نشانی دارید از Canonical به کار گیری فرمائید
در شرایطی که برای یک شیت خاص از تارنما شما تعدادی نشانی وجود داراست بایستی از تگ canonical برای پرهیز از ساخت‌و‌ساز محتوای اسکن به کارگیری فرمایید. در غیر این شکل الگوریتم های گوگل وبسایت شما‌را با جریمه مواجه خواهند کرد.

برای مثال مواقعی که ممکن میباشد به ساخت محتوای نسخه برداری در وبسایت شما بیانجامد طراحی وب سایت با تکنیک AMP میباشد.

در نشانی صفحه های خویش از عبارات کلیدی به کار گیری نمایید
همان طور که می‌دانید استفاده کلمه ها کلیدی در نشانی وب سایت یکی نکات بهینه سازی داخلی میباشد و به ارتقا درجه تارنما در گوگل یاری خواهد کرد. شما میتوانید واژه و کلمه کلیدی را در قسمت های مختلفی از نشانی یک ورقه قرار دهید. به عنوان مثالً نشانی پایانی برگه و یا این که نشانی ذیل شاخه مجموعه بندی اساسی تولیدات تارنما و مانند آن، ولی نباید در استعمال از کلمه ها کلیدی در نشانی صفحه های تارنما زیاده روی کرد. به این دلیل‌که این فعالیت به seo وبسایت شما صدمه خواهد زد.

ساخت و ساز هماهنگی در بین نشانی و تیتر کاغذ
در موتورهای کاوش و شبکه‌های‌مردمی، نشانی صفحه ها هم پا با تیتر صفحه های ظواهر میگردد. برای ارتقاء متکی بودن یوزرها بایستی دربین این دو یک هماهنگی وجود داشته باشد. شما می‌توانید نشانی صفحه ها و تیتر صفحه ها را یکسان تعیین فرمایید تا این همآهنگی به حداکثر رسد.

حروف ربط را از URL حذف نمایید
حروفی مانند و، از، یک، البته، و مانند اینها را می اقتدار از نشانی صفحه ها حذف کرد و نشانی کوتاه تری تشکیل داد. به کار گیری از حروف ربط در ساختار تارنما ضرورتی ندارد. شما میتوانید با حذف این حروف نشانی وب سایت جالب تری ایجاد فرمایید.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۲۴:۳۶ توسط:شهریار شاهان موضوع: نظرات (0)

سئو تکنیکال و بازاریابی محتوا

در بازاریابی محتوا درباره محتوا و seo تکنیکال و بایستگی به کار گیری آن ها در وبسایت مشاجره‌های متعددی مطرح شده است. آموزش سئو در مشهد موضوعی که ما قصد داریم درین نوشته‌ی‌علمی به آن اشاره کنیم، این میباشد. رایاپارس که رعایت اصول بهینه سازی تکنیکال و بازاریابی محتوا دو شیوه جداازهم و متمایز از هم نیستند. ahrefs بلکه یک وب سایت برای توفیق به هر دوی این تکنیک ها نیاز دارااست.

شاید ادله آنکه بیشتر تارنما‌ها هر دوی این شیوه‌ها را در بهینه سازی وب سایت خویش به عمل نمی‌مارک این باشد که کشف کردن فردی که بتواند هر دو عمل را به‌شکل ماهر اجرا دهد عمل رنج میباشد و کمپانی‌ها مجبور می شوند که در بین این دو طرز یک کدام از را گزینش نمایند.

در شرایطی‌که بخواهیم به‌این پرسش که محتوا یا این که بهینه سازی تکنیکال به چه شکل نسبت به هم حق تقدم‌بندی می گردند، جواب منصفانه‌ای بدهیم می بایست بگوییم که‌این مورد بستگی به روش کارکرد تارنما اینک دارااست. اینکه وب سایت شما با چه سرعتی می خواهد به فیض رسد و اینکه بیزنس شما تا چه حد پهناور میباشد و شما تا کنون چه پیشرفتی در بیزنس خویش داشته‌اید. همه در گزینش پاسخ این پرسش نقش دارا هستند.

مشکلاتی که محتوا و seo تکنیکال می‌توانند حل نمایند


طریق کارایی فعلی وبسایت
اینکه شما پول خویش را برای کدام مجموعه صرف نمائید تا فیض بهتری از seo وبسایت خویش به دست بیاورید بستگی به روش همت فعلی تارنما و هدفی داراست که وبسایت شما قصد دارااست به آن رسد:

کوشش برای بدست آوردن درجه عالی: در شرایطی‌که شما نمی‌توانید جایگاه‌ای که استحقاقش را دارید بدست بیاورید، وب سایت شما با ایرادات تکنیکال روبرو میباشد و مسلماً بایستی بر روی بهینه سازی تکنیکال سرمایه‌گذاری نمایید.
تداخل در محتوای وب سایت: در حالتی‌که درجه وب سایت شما به این دلیل که صفحه ها متعددی از وبسایت شما سعی بر مرتبه‌گیری برای چند کلمه و واژه کلیدی واحد را دارا هستند، افت کرده، به طبعً شما می بایست محتوای خویش را بازنویسی نمائید تا بتوانید این نقص‌ را برطرف کنید.
کاغذ محصول ها با پیکربندی چندگانه سکو ای به دست نیاورده میباشد: در حالتی‌که کاغذ تولیدات شما یک سری آیتم مانند رنگ، صورت، اندازه، استایل را به تعیین استفاده کننده قرار میدهد، عدم ایندکس شدن مجموع این حالات به احتمال زیاد به جهت seo تکنیکال میباشد.
صفحه ها فروش با وجود محصول ها همیاران و خرده فروشی ها مرتبه نمی‌گیرد: چنانچه شما تولیدها کمپانی‌های دیگر را می‌فروشید یا این که تعدادی کمپانی در ساخت متاع آخری شما دخیل می‌باشند، عدم مرتبه‌گیری معمولاً به جهت محتوای اسکن میباشد. شایسته ترین رویه برای برطرف کردن این خلل ساخت محتوای منحصربه‌فرد برای محصول ها میباشد.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۴۶:۱۵ توسط:شهریار شاهان موضوع: نظرات (0)

راهنمای جامع سئو تکنیکال برای موبایل

موبایل های هوشمند سال به سال کاربر بیشتری پیدا می نمایند. آموزش سئو در مشهد این دستور سبب ساز شد‌ه‌است که گوگل هسته مهم الگوریتم خویش را بر مبنا روش تعامل وب سایت ها با تلفن همراه تهیه و تنظیم نماید. رایاپارس طراحی وب سایت به طور باصرفه گردیده. ahrefs برای مبایل خیر فقط بر درجه گیری وب سایت در گوشی اثر گذار میباشد. بلکه بر طرز درجه گیری وب سایت در کاوش با PC هم اثر می‌گذارد.

 

بهینه سازی تکنیکال چیست؟
بهینه سازی تکنیکال داده ها آیتم درخواست برای گوگل و بقیه موتورهای کاوش را مهیا می نماید تا این موتورهای کاوش بتوانند قضیه محتوای صفحه های شما‌را شعور نمایند.

بهینه سازی تکنیکال به کدینگ و اشتباهات تکنیکی با دقت به اثر آنان بر موتورهای کاوش تمرکز دارااست.

کدام پیکربندی را برای وبسایت های موبایلی بایستی تعیین کرد؟
سه نوع پیکربندی میباشد که گوگل برای وب سایت های موبایلی می تواند تشخیص دهد: ساخت وب سایت ریسپانسیو، خدمت های داینامیک و URL های غیروابسته برای ورژن موبایلی تارنما، گوگل برای بهینه سازی کردن تارنما ورژن ریسپانسیو را توصیه می‌دهد.

1. پیاده سازی ریسپانسیو
یک وب سایت ریسپانسیو از CSS media query برای اکران صفحه های اینترنت در اندازه های مختلف برای دستگاه های متعدد سود می برد. در‌این شیوه چینش محتوا با اعتنا به دستگاه استفاده کننده عوض می شود.

مزایای به کارگیری از پیاده سازی ریسپانسیو:
یک کدام از بودن نشانی URL یاری می نماید که یوزرها راحتتر بتوانند آدرسی که می‌خواهند در شبکه های عمومی به اشتراک بگذارند را یافته و روی آن کلیک نمایند.
ربات های گوگل و بقیه موتورهای کاوش فقط مایحتاج میباشد یک توشه وبسایت را پردازش نمایند. که بر روی ایندکس شدن سایتها اثر مثبتی میگذارد.
نیازی به ریدایرکت کردن نشانی تارنما برای اکران وبسایت صحیح وجود ندارد. هنگام ریدایرکت کردن نشانی ممکن میباشد که وبسایت با خطاهای زیادی روبرو خواهد شد و درین طرز از بروز این مشکلات اجتناب گردیده است.
نقاط ضعف پیاده سازی ریسپانسیو:
در حالتی که ورژن دسکتاپ وب سایت از شغل بی افتد ورژن موبایلی تارنما هم از عمل افتاده میباشد.
قابلیت و امکان به کارگیری از قابلیت و امکان های تلفن همراه های هوشمند و تبلت ها نیست.
2. خدمت های داینامیک
با دقت به دستگاه کاربر از کدهای HTML و CSS متناسب با آن دستگاه به کارگیری می نمایند.

مزایای خدمت داینامیک:
تجارب کاربری اختصاصی در هر دستگاه
فارغ از نیاز به ریدایرکت کردن نشانی وبسایت
نقاط ضعف پیاده سازی داینامیک:
موبایل های تلفن همراه ممکن میباشد داده ها غلطی به تارنما بدهند و وب سایت به صدق به اکران در نیاید
ربات های کاوش بایستی کل حالات متعدد برای دستگاه های متفاوت را پردازش نمایند و این زمینه ممکن میباشد تاثیرات منفی بر ایندکس شدن وب سایت بگذارد.
3. نشانی های جداازهم
ساخت‌و‌ساز دو نشانی جدا از هم برای دسکتاپ و گوشی که ورژن تلفن همراه پیکربندی ویژه تلفن همراه را در خویش دارااست و قابلیت به کار گیری از خدمت های تلفن همراه را به موبایل یاروهمدم می‌دهد.

دستگاه یوزرها برای تشخیص جابجایی فی مابین ورژن دسکتاپ و ورژن موبایلی به عمل خواهد رفت.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۸:۵۶:۲۶ توسط:شهریار شاهان موضوع: نظرات (0)

تگ کنونیکال چیست و چه کاربردی در سئو دارد؟

به عبارتی‌طور که میدانید کارداران بسیار متعددی روی seo تارنما مداقه داراست. گاهی موتورهای کاوش در تشخیص محتوای مهم در گیر نقص‌ می گردند. آموزش سئو در مشهد که برای حل این ایراد بایستی از Canonical به کارگیری نمائید. رایاپارس این تگ می تواند امداد شایانی به موتورهای کاوش داشته باشد تا مطالب تارنما‌تان ایندکس سریع‌خیس و بهتری داشته باشد. ahrefs تگ canonical چیست؟


تگ کنونیکال روشی میباشد که به امداد آن میتوانید به موتورهای کاوش استحضار دهید که آیا کاغذ‌ای که در اکنون خزش بوسیله موتور کاوش میباشد، مشمول محتوای مهم میباشد یااینکه محتوای اساسی در ورقه دیگری قراردارد. همینطور استعمال از تگ‌های کنونیکال سبب ساز می شود تا محتواهای تکراری و اسکن به وسیله موتورهای کاوش شناسایی شوند. به عبارت دیگر استعمال از تگ‌های کنونیکال یاری می‌نماید تا ارجحیت نشانی‌ها برای موتورهای کاوش معین گردد.

کاربرد و التفات به کار گیری از تگ کنونیکال در بهینه سازی
ممکن میباشد این پرسش برای شما اتفاق افتاده باشد که چرا به کارگیری از تگ‌های کانونیکال اساسی میباشد و به کار گیری از آن در اصل چه کمکی به سایت و سئوی آن میتواند داشته باشد؟ مطلقا شما هم میدانید که نشانی‌های متعددی میتواند برای یک برگه وب سایت وجود داشته باشد که هریک از این نشانی‌ها در غایت به یک شیت خاص ختم شوند. صراحت دارد که ما تحت عنوان یک بشر متوجه یکسان بودن این نشانی‌ها می‌شویم، اما این مورد برای موتورهای کاوش قابل تشخیص وجود ندارد. با این اوصاف موتورهای کاوش کلیه نشانی‌های پایین را تحت عنوان یک ورقه منقطع در لحاظ میگیرد.

http://www.example.com
https://www.example.com
http://example.com
http://example.com/index.php
http://example.com/index.php?refer=twitter

به عبارتی‌طور که گفته شد این همگی این صفحه ها ما‌را به یک برگه خاص هدایت می‌نمایند ولی خزنده‌های موتورهای کاوش هر یک از این نشانی‌ها را یک URL جدا به اکانت می آورند. در سود در وب سایت شما به نادرست تعدادی کاغذ اسکن گردیده و تکراری Crawl می شود. می دانید که در‌صورتی‌که تعداد صفحه ها نسخه برداری گردیده در اینترنت‌تارنما شما از حد خاصی بیش‌خیس باشد در بهینه سازی وب سایت اثر بسیار بدی ساخت و ساز می شود و مشکلاتی برای درجه وب سایت‌تان به وجود میاید.

عمده‌ترین دلایل وجود محتوا با نشانی های url متعدد روی وب سایت (هر یک را توضیح دهید که در چه قوانینی این حادثه چهره میدهد)
دلایل متعددی برای نشانی‌های مختلف URL وجود داراست ولی مهمترین آنها مورد ها پایین میباشد:

نشانی‌های URL داینامیک مانند: http://example.com/?post=1&var=2&var=3
وجود ورژن گوشی وبسایت مانند نشانی m.example.com و www.example.com
تارنما‌هایی که در میان‌المللی میباشند، ولی مقصود جغرافیایی مشخصی ندارند.
تایپ کردن یا این که ننوشن www و موضوعات مرتبط با ذیل دامنه‌ها مانند: www.example.com یا این که example.com
ساخت نشانی‌های URL گوناگون به وسیله CMS تارنما.
اسکن کردن یا این که تکثیر دوباره محتوای وب لاگ در وب سایت‌های دیگر.
اجرای وب سایت روی HTTP و HTTPS هم‌زمان.


برچسب: آموزش سئو در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۸:۰۵ توسط:شهریار شاهان موضوع: نظرات (0)